Ehnr Kızlar bugün keseyi gördüm betam 13 800 6 hafta 2 günlüğuz sizde durumlar nasıl haftaya da kalp atışını dinliycez ♥️
ozli Ehnr ben de 5+5 haftalık iken geçtiğimiz Çarşamba günü keseyi gördük. Haftaya da kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah duyarız, heyecanlıyız ☺️
Kubraatmaca Bende bugün gittim 6+1 dedi geç döllenme olmuş benim. Keseyi gördük Kalp atışına da 10 gün sonra gel dedi
Ehnr ozli 6 haftalıkken kalp atışı duyulması biraz zor değil mi canım bana bu hafta için çok erken dedi
ozli Ehnr gittiğimde bana haftaya salı veya perşembe gelebilirsin dedi kalp atışı için doktorum duyulma imkanı olmasa çağırmazdı herhalde ☺️
Pdr45 2 embriyo transfer etmişlerdi zaten 2 kese görünüyo ama kesin sonuç kalp atışında belli olcak o da 7+4e randevu verdi
Ehnr Pdr45 Bende tedaviye baslicaktim bu ay hiç ummuyordum olacağını 9 aylık evliyim doktora randevu bile almıştık doktora gitmeden gebe olduğumu öğrendim umarım rabbim hepimizin kucağına sağ salim verir yavrularımızı canım🙏