Edcrfv Kızlar okuduğum herseyden etkileniyorum doğru düzgün yatamaz oldum 11+2 yiz sırt üstü yatmak tehlikeli mi doktor tavsiyesi alan oldu mu ?
hilal_yener Edcrfv sırt üstü yatmayın demelerinin nedeni ne biliyomusun canım sırtından geçen bir damar varmış o şekilde yatınca bebeğe kan az gidiyormuş sıkıntı yaratabilirmiş internetten bakabilirsin kadın doğum uzmanı anlatıyor ya sağına ya soluna yat
Karacasmyrna Edcrfv bende senin gibiydim o haftalarda takmaya başlamıştım Yatamıyordum doktorum ile görüştüm rahat ol 24 haftadan sonra dikkat et demişti şimdi bile bazen sırt üstü yatar pozisyonda buluyorum kendimi hemen sola dönüyorum.
Egemenin_annesi3460 Edcrfv canım ben ne kadar dikkat etmeye calışsamda 39haftalık oldum halen sırt üstü uyanıyorum çünkü sağ ve sol tarafım göctü resmen 😶😶😞