31 haftalik hamileyim. Sadece 1 kez kızımın yüzünün fotoğrafını alabildim ondada sadece çene ve burnu vardı. Doktor elleriyle ayaklarıyla kapatdgni söylüyor. Bugun yine gittim. Sadece kafa şekli var yine fotoğrafda. Yükleyemiyorum diye şuan yükleyemiyorum. Sadece kafasının üstten bakılmış hali var yani bildiğiniz bir yuvarlak bişey. Neden sadece kafasının tepe noktası? Doktor mu öyle görüntü alıyor yoksa bebegimin pozisyonundan dolayı mi