Furkansehla 26 haftalik hamileyim ve bebeğim 1kilo olmus sizce iyimi doktorum 1 hafta onde gidiyor dedi.
Ask_H Furkansehla maşallah iyi canım kilosu 🥰 benimde 26. Haftamda 1100 grdı şimdi 30+3 günlüğüm haftaya kontrolümüz var bakalım kaç kilo olacak 🥰
Bdee07 Furkansehla bence güzel canım çünkü benim 27+5 te 1050 gr demişti perşembe günü gidicez bakalım ne kadar olmuş minik kızım
Furkansehla Ask_H ilk hamileligim hic dikkat etmedim suana kadar cok kilo aldim bende doktorum dikkat et az ye dedi 😫 bu durumda beni uzuyor acikcasi
Ask_H Furkansehla canım arkadaşım 30 kilo aldıp girmişti doğuma bebeğin sağlıklı olması önemli olan dikkat et ama sen ekmeği hamur işini tatlıyı kes olmadı
Furkansehla 142619 ilk hamileligim ve tedirginim idrar yolu enfeksiyonumda var. Erken dogum sebebi dedi doktor. O yuzden kilo ve boy olarakta 1 hafta onde gidiyor dedi icin sordum.
Duyguali Furkansehla Benimde idrar yolu enfeksiyonum var 28 haftalık olduk ve kasılmalarım o kadar çok oluyor ki. Bende erken doğum'dan korkuyorum. Allah sağlıklı sıhhatli zamanında kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏🏻🌸
Duyguali Furkansehla Evet. Mantar da vardı bende fitil kullandım 2 adet farklı farklı. İlaç da kullandım. Hamileliğimin başından bu yana var maalesef. Hamile kalmadan önce de aynı sıkıntım vardı. Bol bol su iç dedi doktor. 3 litre günlük
__Tazeanne__ Furkansehla gayet iyi canım benimde bugün kontrolüm vardı 26 haftadayız 940 gr gayet iyi dedi aynı şekilde 1 hafta önde imiş gelişimi 😍👼