Ozlmece22122 İlk gebeliğin se git canım faydası olur gebe okulunun benim üçüncü gerek görmüyorum gebe okuluna
Asfnags Betul55 ben tasocaklari polk çalışıyordum bugün izine ayrıldım martin ortasında zorunlu.sezeryan olacağım tuzlada duyduğum kadarı ile iyimis ark katılmışti
Ozlmece22122 Betul55 aynen öyle canım 😁ikinciler üçüncüler daha güzel geliyor daha çok tadını çıkarabiliyor insan ikincisi olduğunda doğumdan sonra ki gece hiç uyumadik bebeği izledik sabaha kadar eşimle 🤭🤭🤭🤭
Betul55 Ozlmece22122 hepsi ayrı heyecan ☺️☺️ Evlatlarınla eşinle huzurlu bi hayatınız olur inşaallah🌺
Arzu18 Ben gittim geçen hafta bitti 6 hafta sürdü gayet güzel bir ortam bir ebe var çok iyi aklına takılan her şeyi yanıtlıyor. Hamile kalmak hamilelik süreci doğum ve bebek bakımı hakkında herşeyi anlatıyor masajar pilates nefes egzersizleri.