mlsmrtgll Kızlar dişim çok ağrıyor gittiğim doktor antibiyotik ve ağrı kesici yazdı ama içmeye korkuyorum 😰 Sürekli içmesem mi diyorum ama sonra daha kötü olursa diye korkuyorum lütfen yardım
Busra_korkmazz mlsmrtgll disini gel git fircala bastira bastira disetinden dise dogru siyirtarak fircala..
Manyakcadl mlsmrtgll bende boyle bir durumla karsi karsiyaydim doktorumu aradim disciden sonra mutlaka beni ara soyle demisti ne ilac verdi bakarim belki degistiririm demisti (neyseki bana gerek kalmadi) ama siz kendi doktorunuza sormadan icmeyin lütfen
Dibeee mlsmrtgll olmaz canım iltihap daha kötü etkiler diş doktoruna dogum doktorum da öyle dedi olcagı varsa oluyor zaten ben kızımda da kullandım hic bişey olmadı
Fuliaa90 mlsmrtgll zaten kadın dogum yazdıysa kullanın çünkü ilerlerse daha kötü olabilir . Diş ağrısı fenadır😢
_defnee mlsmrtgll Bana yazmıştı kullandım. Yirmiliğimi çektirmiştim. Doktorun yazmışsa kullanmalısın. Bana apse iltihap bebeğe zararlı demişti.
Manyakcadl mlsmrtgll yok bence korkma doktor zaten asla bebise zarar vercek bisi yapmaz bence, sizin saglikli dogumunuz doktorun da basarisi sonucta ayni zamanda😉
Elida mlsmrtgll hamileliğim çok sıkıntılı geçiyor. Toplamda belki 40 tane antibiyotik hap içtim serumları saymıyorum bile. Parol da kullanıyorum bazen. 34. Haftamıza girdik antibiyotik kadın dr u verdiyse sorun olmaz kullanabilirsin
Purple13 mlsmrtgll bende kullandım doktoruma sormuştum enfeksiyon bebek için daha zararlı demişti. Çektirdikten sonra kullandım. Şükür bir sorun olmadı
mlsmrtgll Hll3840mhmt ne yaptıysam geçirmedi tuzlu su sirkeli su sarımsak diş fırçalama ama inanın geçmiyor bende o yüzden içmesem mi diyorum sonra ya enfeksiyon varsa diyorum