Geçen ay yumurtam büyümedi, tarlusalla adet oldum 6. Günü klomene başladım ilacın 3. Gününde kahverengi akıntım başladı ilaç bitince bitti. 1 hafta sonra gittim 35 mm lik olmuş bu yumurta artık kist döllenme bekleyemeyiz dedi ve yine ilaçla adet olmam gerektiğini söyledi doktorum. Sizce ilacı almalımıyım? Önce süt hormonum yüksekti ilaçla düzeldi hamile kaldım kürtajsız düşük yaşadım ve düşükten sonraki 2 ayda yumurtam büyümedi :( Birazcık akışına mı bırakmalıyım hiçbir şey yapmadan bilmiyorum..