Esrelf YeniAnnecik geçmiş olsun. Benimde arkadaşıma doktoru böbreğinde taş var gebeliğin ağrılı, doğumun zor olur demiş. Ama sezeryan oldu ağrı filanda yaşamadı.
YeniAnnecik Esrelf yaa çok geçmiş olsun onada dün çok ağrım vardı hemen acile gittik sol bokrekte taş çıktı ilac ve serum hafifletti 😣 bol bol su ve dinlenceksin dedi valla inşallah bebeğime bişey olmaz
Esrelf YeniAnnecik inş canım. Belki senin taşının boyutları ağrı yapacak derecede büyüktür. Bebeğe birşey olmaz Allah ın izniyle🙏