Bende 7 aylık hamileyken kızımı kaybettim. 4 ay oluyor cok zor rabbim kimseye yaşatmasın daha yeni yeni toparlanabildim. Kalbi delikti , delik büyüyordu şah damarını inceltiyordu kan gitmiyordu . Banada zarar veriyordu bayılıyordum tansiyon düşüyordu. Bide kalbi solda değil sağdaydı . Bide doktor farketmemiş hep düşük riski var dedi fakat bebek hep atmaya çalışmış kendini of allahım daha dün gibi acısı hiç geçmiyor ilk bebeğimdi şimdiki doktorum hemen hamile kalabilirsin dedi ama ben bekledim yinede , o kaybettiğim bebeğimden parça aldırıp genetik araştırması yaptırdık hiç birşey çıkmadı 1000 bebekten birinde görünür dediler . Şimdi niyetine girdim fakat boyum 1.75 kilom 95 aldığım kiloları veremedim doktor problem olmaz demişti ama cok korkuyorum