csknrb Elizvedeniz tabi ki en pahalısı her zaman en iyisi demek değil aslında ama bazen insan yanılgıya düşüyor. Rabbim herkese evladına en güzelini yapmayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 Cebimizden değil de kalbimizden verdiklerimiz daha önemli zaten 🥰♥️♥️♥️♥️♥️
csknrb Burc91 teşekkür ederim 😘😘 zaten 1 i ben de çok almayı düşünmüyorum en az 1 alacağım zaten kesinlikle 3 çok gidiyor ama 1-2 tane kenarda dursun hepsinden zararı olmaz yani inşallah 😁🤷🏻♀️
Happy46 csknrb arkadaşım önceden goon markalı bebek bezini japonyadan koli koli sipariş veriyormuş çok memnunmuş şimdi artık Türkiye de var dedi bende ondan almayı düşünüyorum 😊
csknrb Glcnazz10 tabi aslında birazda bebekle alakalı bir şey prima kullanıp memnun kalmayıp BİM’in A101’in bezlerini kullanıp memnun kalanlar da var çok değişik durumlar 😁🤷🏻♀️Umarım sıkıntı yaşamayız 🙏🏼
csknrb Hayraz onu arkadaşa yorum atmıştım aslında kuzucum ben deneyimliyim bi de indirim kovalıyorum sürekli ihtiyacım olsun olmasın hep bi göz aşinalığı var 😁🤷🏻♀️
csknrb duygusm evet işte insan ondan tedirgin oluyor zaten pahalı olunca iyi gelecek diye bir kural yok zaten umarım sıkıntısız kullanırız 🙏🏼🌸
csknrb Happy46 Aaa Ebebek’te falan da varmış sen söyledikten sonra öğrendim ama fiyatı gerçekten çok uygun eğer bu kadar memnun kalan da varsa arkadaşlar ya da bez arayışında olanlr bi baksın 🙏🏼 ben şimdi primaya taktım ya sonra değişir belki fikrim 😂🤷🏻♀️
Happy46 csknrb bence denemek lazım primanın adı var bu bezden memnun olan çok araştırdım ben arkadaşım 2 kızınıda bununla büyütmüş hiç sıkıntı yaşamadım dedi