Merhaba kızlar 🌸 ben doğumdan önce fırsat buldukça bebek bezi eksiğini de tamamlamak istiyorum,tamamı değilse bile en azından bir kısmı 🤷🏻♀️ prima premium care alacaktım ama bebekler çok çabuk alerji oldukları için çevremdekiler bekle dediler. prima premium care‘den alerji olanı hiç duymadım var mı çevrenizde bildiğiniz ? Ya da hamileyken bebek bezi stok yapan var mı ? 🌸♥️