Belemirrr İyi günler kızlar 1 hafta önce doktora gittiğimde rahimde 2 cm açıklığın var demişti bugün başka bir doktora gittim açıklık yok dedi rahim ağzı uzunlugun 32 mm dedi gayet iyi dedi rahim açılıp kapanır mı böyle bişey yaşadınız mı daha önce