Kizimmmm Bu sabahlikli lohusa takımları oluyorya bedeni normal beden mi yoksa büyük mü oluyor? Alanlar neye göre aldınız? Effort lohusa takımı alan var mı?
tiniminianne Kizimmmm Canım ben effort aldım alt üst takım pembe almıstım ama oğlum olacak simdi başka almayo düşünüyorum. Normal bedenimi aldım xs s giyiyorum normalde. S vardı en küçük onu aldım zaten hamileler için tasarlandıgından geniş oluyor normal s beden gecelikler gibi dar değil geniş. Bende doğumdan sonra evde ve ya hamileyken bir yere falan gidersem giyerim diye pembeyi değiştirmedim.
Naimeismail01 Kizimmmm bende üçlü set halinde sipariş ettim geldi çok güzeller ama çok içleri belli ediyor pek tavsiye etmiyorum
ongelukkig Ben set halinde olanlardan almadım 3 takım pijama aldım bi tanesi önden düğmeli diğer ikisi normal alt üst takım ger zaman giyebileceğim bişey oldun istedim açıkçası. Zaten doğum yaparken öncesinde ve sonrasında önlük veriyorlar.
Kizimmmm ongelukkig önden düğmeli pijama takımı ben de aldım. Bu set olanı fotoğraf cekimim olcak onun için almak istiyorum.
Kizimmmm tiniminianne hamile kalmadan önce ben de s bedendim. Ama smdi kilo almayı abarttin biraz. S alsam yine olur mu yani doğuma kdr 75i görürüm ama.
Kizimmmm elifnurdeniz smdi 70im. Hamile kalmadan önce s bedendim. 33+1im. Doğuma kdr 75i görürüm blki. Yine de s mi alıyım?
tiniminianne Kizimmmm bence s al canım çünkü doğumdan hemen sonra ödem gidiyor. Ama yine de aklında soru işareti kalsın istemiyorsan içgiyim satan bi mağazada deneyip, internetten siğariş verebilirsin
elifnurdeniz Kizimmmm kumaşı yumuşacık zaten baya geniş. ben 65 kiloyum bana baya rahat oldu sana tam olur bence S ama sen bilirsin
elifnurdeniz Kizimmmm boydan elbiseli sabahlıklı alacaksan ben onlardan aldım ve çok geniş diğerlerini bilmiyorum canım. ince oldukları için sabahlıklı al bence
Kizimmmm elifnurdeniz set olarak alcam pijaması geceliği sabahlığı. S beden alıyım ben de o zaman. Teşekkürler.