Prenses39 Ako123 çok sağol bende internette gördüm fiyatı çok uygundu içinde de baya vardı çok hesaplı geldi prima falan çok pahalı
Ako123 Prenses39 Prima pahalı canım biraz ilk bezini Prima aldım ben ama sana goon da onerebilirim oda güzel bir bez