Merhaba canım. Ben orada oturuyordum bekarken ve benim arkadaşım iki doğumunu da normal olarak orada gerçekleştirdi ve çok memnun kaldık öneririm. Bir bayan doktor var adını hatırlayamıyorum alt kata inince solda karşıda hemen odası o bayana gidiyodu hatta