Ecebati Happpm bende aşağıda hissediyordum sürekli ayağıya vuruyordu ve öğrendikki bebeğim tersmiş😂 hatta doktoruma biliyordum filan dedim belki sizinde terstir
Aysunakin Normal bende öyleydim doktoruma sordum sorun yok rahmin aşağıda olduğu için orda hissetmen çok doğal dedi sadece uzun süre birkaç sa orda kalıp artan bi ağrın olursa sıkıntı olur dedi. Korkulacak bişey yok yani 😊
Kvlkgzmerhn Bende 3 gun once gittim tam doktora soylicektim ultrasonda gördü sen bebegini kasıklarda mi hissediyosun dedi evet dedim daha yukari cikmamis ama erken doğum riski yok korkma dedi biraz batıyor bana asagida oldugu icin🤷♀️
Kedili_Anne Benim de bazen aşağıda. Çok rahatsız ediyor beni. Ama sürekli değil. Haftamız ilerledikçe yukarı çıkacaktır diye düşünüyorum.