Renim 7-8 haftalık hamileyken çok şiddetli orta kulak iltihabı geçirdim doktorumun bilgisi kontrolü dahilinde 5 gün boyunca agumentin ve parol günde 2 defa kullandım acaba sorun olur mu
Esrelf Renim ya hep ya hiç kuralı var. Eğer ilaç bebeğe zarar verirse düşük olur, ve eğer bebek sağlıklı ise gebelik devam eder. Bende cipro kullandım birşey olmadı.