ozlemm_35 39+3 haftalık hamileyim dün gece Bi an altıma kaçırdım sandım gittim baktım renksiz sümüksü bir akıntı gelmişti. Yarım saat önce de çok az bir renkli akıntı gördüm nişanım gelmiş olabilir mi? 2 gündür aralıklı kasıklarım da ağrı oluyor
Nur19 ozlemm_35 nişan gelmiş canım suyun gelmediği sürece sıkıntı yok ama doğum yaklaşmış belki birkaç gün falan kalmış olabilir son hazırlıklarını yap.
Meloo Olabilir benimde çok açık pembe akıntı gelmişti doktora sordugumda çağırdı hemen baktığında bebiş geliyor demişti en azından doktorunuzu arayın bence panik yapıcak bi durum yok suyunuz gelmedikten sonra