zlhgnlp 39+5 teyim ama hala ses yok. Arada Bi bel ve kasık ağrısı var o kadar. Sizler ne durumdasınız?
Mry91 zlhgnlp bende 39+4 bugun nst ye girdim hic sancim yok hafif adet agrisi arada oluyor o kadar yuruyorum squat yapiyorum hurma yiyorum p.tesiye kadar beklicez gelmezse suni sanci verirler heralde
Pnaronoruc 38 haftalığım ara ara adet sancıları gibi sancılarım oluyor ama bebek hala doğum pozisyonunda değil bakalım akıntılarımda artış var bide 😒
Minigiiiinannesii Pnaronoruc bende bugun tam 38 oldum ve akintilarim cok fazla artti. Gunde en az 3 defa ic camasir degistiriyorum neden acaba bu artiş 🤷♀️
YaseminSerra5520 Ben de 39+6 haftalık hamileyim bel ağrısı dışında bi belirtim yok bebeğim aşağı baskı yapıyor arada bir. Haftaya bana da suni verilcek büyük ihtimalle. Tarçınlı su ananas hurma yiyorum ama gelen yok