MucizemE 21 haftalık gebeyim. 22 nci haftam da uçakla tatile gitmeyi düşünüyoruz ama ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum. Eşim hava boşluğundan ondan bundan şundan bebeğe birşey olur felan diyo binen veya binecek olan anneler yardımcı olurmusunuz ??
GrkemGeyik MucizemE ben 1saat 45 dklık uçak yolculuğunu aşağ yukarı aynı haftalarda yapmıştım bi problem yaşamadım çok şükür yine de doktorunuza danışın 🙂
DuyguAlalm MucizemE Ben de mayıs ortasında 22 haftalıkken bineceğim, araştırdığıma göre hiçbir sorun olmazmış. Doktoruma da soracağım önümüzdeki pazartesi yine, aklınıza kötü şeyler getirmeyin. Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah.
Nur MucizemE canım ben devamlı uçak yolculuğu yapıyorum. Allaha şükür herhangi bir sey olmadı doktorundan uçağa binebilir raporu al sorun olmaz. Artık 30. Haftamızdayız doktorumuz izin verdiği sürece uçmaya devam ✈ 🤗
MucizemE GrkemGeyik doktorum gide bilirsin dedi ama eşim öyle şeyler söyledi ki doğru bildiğim ne varsa bitti kafam da Yok hava boşluğu yok şu yok bu strese soktu beni
tagiz Ben 28. Haftada uçağa binmiştim doktorum bir problem olmadığını söyledi, sadece haftamdan dolayı rapor aldım doktordan, gerçi hava alanında da bakmadılar 😊
MucizemE tagiz doktorum bana da sorun olmaz dedi ama eşim ya birşey olur sa ya şu baya bu diye diye strese soktu beni ☺
MucizemE DuyguAlalm Valla doktorum git dedi araştırdım sıkıntı gözükmüyor bende Rabbimin izniyle birşey olmaz diyorum ama eşim kafa mı karıştırıyor şimdi de gidelim diyor ama bu sefer o kadar konuştu ki ben düşünür oldum
MucizemE okem ay içim rahat etti sağolasın peki bu cihazlardan nasıl geçiyorsun malüm radyasyon var ya
Betuldnz MucizemE canım ben daha dün yaptım 1 saatlik ve yalnizdim.bir sıkıntı olmadı 23+4 um doktorum rapor verdi bende gittim geldim zannetmiyorum bı sıkıntı olacağını ama doktoruna danış istersen 🙂
esoeso MucizemE 25 haftamdym gecen ay ucakla gttm ızmır kars arası 🙂 doktrnla gorus o zaten blgı veryr bnm doktrm otobs yolclgna ızn vermedı ama ucakta skntı olmz ddı en ıyısı doktrn canm smddn ıyı tatller 🤣
Tugetpak MucizemE 21 haftalık gebeyim pazartesi istanbuldan Ankara’ya uçakla geldim 🙂 bi sıkıntı olmadı
MucizemE Tugetpak inşallah bende de olmaz canım sağol bu cihazlardan nasıl geçtin peki malüm radyasyon var ya
gnc MucizemE mecbur geçtim canım hamile oldugumu söyledim Adana da kenardan geçirdiler ama Ankara da yapabileceğimiz birşey YÖK dediler ve bende hemen hızlı hızlı geçtim
Tugetpak MucizemE o cihazlardaki radyosyonlu bebeğe zarar vermiyormuş araştırma okumuştum telefonda bile daha çık radyasyon varmış.o yüzden ben geçtim.