ilknurkcmnlii1 Kızlarr benim göbeğim minnacık çıktı bende hemen cıksın istiyorum sabırsızlanıyorum normal mi yoksa iç karnım mı geniş acaba gaz şişkinliğide olabilir yani karnım henüz yok sizlerde nasılll ☺️😇
Dilekkoc Bende 14.haftadayım aynı şekilde hafif bir karın şişkinliğim çıkıntım var normal sanırım zayıf bir kişiliğm zaten cok fazla kilo alacağımı düşünmüyorum ama bakalımm:) ilknurkcmnlii1
1994ozg ilknurkcmnlii1 şişkinlik varken 6 aylık gibiyim, şişkinlik indiğinde hala yanlarda karın kaslarımı hafif görebiliyorum öyle bi tezatlık yani ilginç çoğu kişide böyle ama galiba 😅
ilknurkcmnlii1 Dilekkoc aynı sorun bende de var zayıfım ve kilo almak istiyorum artık ama hiç alamadım😂