Tazeannebaba Dün cati muaynem vardı ve herşey yolundaydı doktor catin müsait dedi ve 1 cm açıklık var dedi bugünde nişanim geldi bakalım doğum ne zmn olur .pazartesi son gün dedi doktorum
Tazeannebaba Snmdnz ya gerçekten mi açılmam da var insllah benim de hemen olur pazartesi son kontrolüm var doktor yatis yapabilirim dedi
Snmdnz Tazeannebaba insaallah canm benm sezeryan oldu 1cm acilmam vardi bi turlu acilmadi ee bebekte su kaybedince 12saat sonunda sezeryan oldm ca
Snmdnz Tazeannebaba benm su geldigi pek bise yapamadm canm koridorda yurudum merdivenleri indim ciktim egzersiz tarzi seyler yaptim ama olmadi aclma