CANSSS588 birşey yaptırmıcam doktor istersen amniyosentez yaparız dedi gerek yok dedim bir de ben hem devlete hem özele gidiyorum ikili testi ikisinde de yaptırdım ikili test temiz çıktı özel de ki doktorum üçlü de yapalım dedi risk çıktı ama devletteki doktor ikili temiz çıktı üçlüye dörtlüye gerek yok dedi zaten çoğu kişinin üçlü testi riskli çıkıyor boşver kafana takma bir tek detaylı ultrasona gideceğim onda da doktor herkesi detaylıya gönderiyor zaten