1234Esra Merhaba hanımlar Sakarya da dogum doktoru olarak tavsiye edebileceğiniz kim var ? Hastane ücretleri ne kadar?
Tugce321 1234Esra ben medar hastanesine gidiyorum konaktı eski adıyla ilknur hanım var çok iyi bence muayene ücretide 130 veriyoz biz
Bsrlmnemr 1234Esra medar hastanesi İlknur hanım, beyhekim hastanesi Sevilay bozkurt Önerebileceğim iki doktor
Aylanur_1 1234Esra bende doğum evine gidiyorum Günay duman alanında uzman bir doktor sıra bulmak biraz zor ama canım ben tanıdıklar sayesinde sıra alabiliyorum
juliet 1234Esra beyhekim de ertan çelik var tavsiye ederim 130 lira muayne ücreti. Adatıpta genelde reyhan hanımı tercih ederiler onunda muaynesi 150 lira. Devlet hastanesinde bi doktor bilgim yok maalesef
1234Esra Ya beyhekime gitmeyi düşünüyordum orası da sürekli fiyat artiriyomus en iyisi Medar şuan bugün 2500 TL dediler her iki doğum için kafam çok karıştı. Zaten sezeryan olacağım ama fiyatlar çok uçuk
Tugce321 1234Esra evet ya maalesef öyle ama doğum evini ben hiç sevmedim benimde düşük tehlikem vardı acile gitmiştim ama hiç memnun kalmadım doktorlardan hep azarlayıcı tavırları vardı doğru düzgünde bakmadılar
juliet 1234Esra maalesef henüz sormadım bi daha ki gittiğimde sorucam ikisinide adatıpta 2.500 3.000 arası diye biliyorum
1234Esra Valla inanın bilmiyorum Medar da sanırım temmuzda zam yapacakmış ama 2500 en uygunu Medar sanırım
Nasip 1234Esra temmuza kadar ben doğururum ama tercihim beyhekim . Sevilay hanımı çok övüyorlar o yüzden.
1234Esra Benim ikincisi doğumum hangi doktora gidersem gideyim sezeryan olacağım o yüzden erkek bı doktor tercihim daha nazikler maalesef hem cinslerim doğum da biraz daha sertler
Nasip Evet hep böyle yorumlar okuyorum erkek doktorlar daha nazik vs.şaşırıyorum açıkçası. hayırılısı olsun inşallah .
1234Esra Cansuu54 ya Sedat umuru çok istiyorum ama bakalım eşimin iş yerinin anlaşması var 3 binden aşağıya duserlerse ona giderim sanirim