Rym1904 Merhaba 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktorum idrarında bakteri var bol su iç dedi ama ben korkuyorum kötü bişey mi bu başına gelen var mi?
kubracetin Kötü bişey değil benimde 2 kez oldu tekrar etti ben de bulantı kusmada vardı sürekli hastane de 1 gece yatarak serum yedim ve doktorun önerdiği ilaçlarla geçti.