Bellidegilannesi Baby plus canyon arabasını alan, kullanan, memnun olan veya olmayan var mi öneriniz nedir
SevimAlphan Bellidegilannesi merhaba canım bnde onu inceledim baya bi açtım kapadım göZüm ondaydı ama açıkcası col güven verici gelmedi bana ne Ana kucagını taktıgımızda ne oto koltugunu taktıgımızda sağlam gelmedi bize zıngır zıngır titiriyordu iki parça ki biz bunu mağazada denedik taşlı yolda fln sürdügünü düşünürsen içindeki bebeğin heder oluşuna gönlüm el vermedi. He cok kullanmam ama elimin altında bitane olsun derseniz idare eder ama bn sürekli kullnırım diyorsanız dedigim gibi bnce güvenli ve konforlu değil
Feyzaanne Bizde aladık kurulumunuda yaptık çok güzel ve sağlam fiyatına göre iyi bence evin içinde sürdüm sadece ama kullanmak nasip olur inşaAllah bence alabilirsin