elifnurdeniz kızlar bebeğim önden gidiyor 3.500 ü geçer diye düşünüyorum kilosu, iri olacagı için korkuyorum. 3500 üzeri doğum yapan varmı zor oluyormu tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz biraz korkuyorum da 🤦🏻♀️
HaticeeKckylmz elifnurdeniz ılk doğumum oğlum 38+2de 3780 doğmuştu normal oldu suan ıkıncı gebelığim kuzum 3700kılo pzrt yatışım var doğumu başlatalım dedı hayırlısı artık
HaticeeKckylmz elifnurdeniz zor olmadı aksıne kendı sancısıyla bıanda oldu açılmam vs tamdı gıttıgımde hemen doğdu kilolu bebek sanırım daha kolay doğuyor yerıde fazla olmadı ıcın atıyo kendını ıkı ıkınmada doğmuştu bnmkı
Gldane elifnurdeniz benim de son ayımda önden gitmeye başladı canım ama benim sezeryan olduğu için inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
elifnurdeniz HaticeeKckylmz teyzemde aynı şeyi söyliyor, oğlu 4 küsür doğmuştu çok kolay olmuştu diyor
Cherry5 Benim de muhtemelen yakın bir zamanda gelmezse 4 kiloyu bulacak normal çok istiyordum ama bu kilo olayı beni çok korkutuyor 😔
Berry elifnurdeniz benim de 38’de 3600’dü. Şu an 38+2’yim ben de endişeleniyorum normal doğum olur mu nasıl olur diye 😳
Ednrugr Benim kızımda 3740 doğdu normal doğum ile sağlıkla kucağına alırsın inşallah ama ultrasonlar yanıltıyor 39. Haftada 3900 demişlerdi ve daha fazla kilo alırsa sezeryana alırız seni demişlerdi şükür 40. Haftada kendi isteğiyle geldi kızım endişelenmeyin çocuğun kilosu değil yapıya bağlı kolay olup olmaması bebeği zayıf olup çok zor doğum yapan da var 4 kilo olup kolay doğuranda Allah kolay doğumlar nasip etsin herkese
Hamileanne elifnurdeniz evet ama 40 tane dikişi oldu ve bebekte de boyun eğriliği olmuştu fizik tedavisiyle düzeldi çok şükür
Berry elifnurdeniz yok haftaya çarşamba yapacak 39’da. Nasıl doğacağına oğlum kendi karar verecek yapacak bişey yok 🤣🙈