Beyhan33 daha önce çerkezköy devlet hastanesi çalışanları özellikle Melda hanım için teşekkür msjı atacaktım ne yazıkki yapamadım, ben İstanbul'da oturuyorum yeğenimin doğumu için oraya gitmiştim gerçekten çok kaliteli bir hastane daha doğrusu melda hanım ve ekibi müthiş bir kadro keşke İstanbul'un her iki yakasında o hastane düzeyinde hastane ve orada çalışanlar gibi işine sadık insanlar olsa,