Zynbgvn Haftaya girmiş bulunmaktayız 🤩 ciddi derecede halsizliklerim oluyor yemekte cok yersem midem bulanıyor hep yatmak uyumak istiyorum bir yandan da içim darlaniyor. Kalp atışı duyulacak mi dış gebelik mi bilmem ne. Kayınvalidem de sürekli hemen heveslenme ne olacağı belli olmaz deyip duruyor bogazimda kalıyor iyice stres oluyorum. 2.5 senenin üstüne tedavi ile hamile kaldım..
Bus_ak18 Zynbgvn bende 6+4üm günüm günümü tutmuyor. Bazen çok halsiz bazen çok enerjiğim🤗 keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı duymaya gideceğim. İnşallah onuda duymak hepimize nasip olur🤗🤗
H1010 Zynbgvn içinizi ferah tutun kalp atışını duyarsınız ben 6+5 de duymuştum bugün 7+1 oldum 6.haftaya girdiğim gün mide bulantısı halsizlik başladı hep bi günüm bir günümü tutmuyor bir an önce geçer inşallah bu günler 🤗
HilalG Zynbgvn biz de bir buçuk senedir istiyorduk 5 aylık tedaviden sonra oldu 2,5 senelik Evliyim ben de 5+5 yere göğe sığamıyorum niye öyle bilmiyorumm patlıycak gibiyim😅
Fatma_24- Kızlar başım çok ağırıyo parol içsem sıkıntı olur mu doktoruma ulaşamıyorum , 7 haftalık hamileyim sizlerin doktorları bi şey söyledi mi içilebilir veya içilmez diye