Aslında yazıp yazmama konusunda aşırı kararsızdım ve yazmamaya karar vermiştim. Ama hatıra kalsın istedim ve tam tamına 6 ay sonra doğum hikayemi yazmak istedim. Hamileliğim her insanınki gibi normal geçmişti. Tabi ilk başlarda baş dönmesi mide bulantısı. 3. Aydan sonra rahatlama, son aylar ağırlaşma, kramplar ve yalancı sancılar. Aslında biliyordum normal olmayacağını ama her zaman normal doğum istedim. 40. Haftada kontrole gittiğimde doktorum 2 ya da 3 gün sonra gitmemi istedi. Tabi bendeki de deli cesareti gitmedim. 42+3te o akşam doktorumun nöbetçi olduğu akşam gittim. Tabi bırakmadı o saatten sonra 43. Haftanın içindeydim oğlum asla gelmek istemiyordu. Önce propess takıldı çok fazla sancı geldicust üste. Sabaha karşı doktorum geldi ve çok fazla sancın var bu normal değil dedi ve fitili çıkardı. Gel sezaryen alalım zırh gibi rahmin sanki hamile değilsin gibi demişti ve çektiğim onca sancı boşa gitmişti 😔😔 ama inatla normal doğuma devam etmek istedim ve suni sancı takıldı. Ben artık dayanamamaya başladım ve tekrar kontrol. Açılma sıfır yumuşama yeni yeni başlamış. O kadar şeye rağmen sadece biraz yumuşama mı 🙄🙄🙄 bütün moralim yerle bir oldu ve daha da kötüsü bebeğimin kalp atışları düşüyordu kaybediyordum onu. O kadar taşıdım içimde asla normal doğum uğruna riske giremem deyip acil sezaryene alındım. Bebeğim kakasını birazcık yemiş ama korkulacak kadar değil demişti sanırım işlem yapmışlar ama kuvoze gerek yok demişti çok sevinmiştim . Ama benim doğumum çok kötü olmuş doktorum beni çok korkutun az kalsın kaybediyorduk seni dedi. Genel anestezi olduğumdan bilemiyordum neler olduğunu. Sise tavsiyem kan değerlerinize iyi bakın. Benim hep 9du. Neyse zar zor doğurdum sezaryenle. Doğumum bu şekilde oldu ama beni asıl zorlayan meme reddi olmuştu. Sonunda 6 aylık oldu ve ben pes ettim. Ay aşırı uzun oldu hakkınızı helal edin 😂😂 Hayatıma hoş geldin Yamaç Baran'ım. Tozpembe Hayallerime Serpilmiş Bir Tutam Mavi.💙😊😊