Fasulyem_1 Merhaba kızlar 30.haftamdayım bu karnımın alt kısımlarında adet agrısı gibi agrı oluyor ara ara bu haftada başkalarında da olan var mı merak ettim. Daha 2 gün önce doktora gitmiştim her şey normal demişti neden böyle oldu oluyor mu sizlerde de acaba
Hazalce Fasulyem_1 bebek ağırlaştığı için bu haftalardan sonra kasık ağrısı yaşanırmış ayakta fazla durmamakta çalış
Pyrzefem 28+6 bendede ara ara oluyor ben doktora sordugumda sureklılık arz etmıyorsa ve kasılma eslık etmıosa ( 1 saatte 3 ten fazla) yalancı sancılardır dedı
Eylul-Ada2020 Fiyat bende de oluyor 30 haftadayım 2 haftadır bende de var rahim de baskı kaşıkta baskı ağrı bel ağrısı Bebek büyüdü demek ki