Şuan ben de hastanede yatıyorum. 34. Haftamizdayiz. Ters benimki de. Ve normalden de yukarıda kızım. Sol kaburgam kırık gibi ağrım var. 3 gündür ağrımı ilaçlar bile kesmez oldu. Sanki çekiçle sol tarafimdaki kemiklerimi kırmışlar gibi. Yinede Rabbimin verdiği herşeye çok şükür. Dualarım sizinle. Rabbim tek avazda kurtarsın inşallah