Merhaba herkese
37+4 haftalık gebeyim, doktorum dün nst ye bağladı. Sancı bir kere 80 e kadar çıktı. Bir şeyler yememi istedi sonra tekrar bağladı, yine 1 kere 60 a kadar çıktı. Belimde hafif ağrı var, yatıp dinlenmemi istedi. Anne karnında geçireceği bir hafta daha kardır dedi. Ara ara hafif sancım ve kasılmalarım oluyor. Sizce doğumum yakın mı?