ergllll merhaba anneler, 11.haftamdayım. herşey şimdilk güzel şükür. ama doğumdan ve doğumda başıma gelebilecek aksi olaylardan çok korkuyorum. ya bana bişey olursa ya çocuğuma bişey olursa diye sizde de böyle endişeler yaşayanlar var mı?
Hatice_mustafa ergllll Tâbi ki her anne adayı bu tür endişeler yaşıyordur. Ama bu psikolojinizi yipratmaktan başka birşey değil pozitif düşünün biraz güzellikleri görün. Bence o anı o anda yaşayın şimdi hamileliğinize odaklanin. Allah'ın izniyle sağ salim hallolur herşey.
Mororkide ergllll bolbol dua et Rabbım bebegımı bıze sagsalım kavustursun dıye ıcın ferahlar genelde her hamıle boyle dusunur kötuyu cagırma sen akşına getırdıkce basına gelır kendımden bılıyorum ıcını ferah tut dua et
_defnee ergllll Bolca yaşadığımız şey. 34 haftalığım her gün yaşıyorum. Normal bişey. Ama dozunda yapalım
ergllll Hatice_mustafa Mororkide _defnee Ga0312 güzell anneler tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz içinn çokkk teşekkür ederiiimm 💕