Hapyyli10 Kızlar 31+2haftalıgım okadar cok uyuyorumkı bır cocugum dha var 3bucuk yasında yavrum tek basına takılıyor ben uykudan kafamı kaldıramıyorum yaptıgım kahvaltı etmek bırde namaz saatlerı kalkıp namaz kılmak ve aksam yemegıne doğru bır saat kala. Yemekhazırlamak gunum boyle gerı kalan zamanda hep uyuyorum elımde deıl varmı benım gbı olan 😔😔😔 aksamda 12 de uyuyorum gecelerıde uyuyorum yanı
_defnee Hapyyli10 Keşkeemm en büyük keşkem ya. Uyuyabilen bi. 34 haftalığım gündüz asla gece de birer saat iki saat falan
AyaYlmazYldrm Hapyyli10 bndeer buldugum.hrr firsatta koltuktayim 18 aylik oglum var yavrum tek basina takiliyo uyuyanida sevmez her dk tepemde 😂😂 anne anne
Hapyyli10 Kan ılacımı duzenlı kullanıyorum yetersızmı kalıyor acaba hamıellıkte normal dıyolar ama bukadarıda ne blıyım
Burcutosunn Hapyyli10 bende aksine geceleri hic uyuyamıyorumm dönemiyorum cok zor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Hapyyli10 duygusm yaaa pekı gunu nasıl gecırıyosun ben hıc bsey yapmaktan keyıf almaıyorum erken dpgum rıskım var temızlıkte yapamıyorum tv ızlemeyı hıc sevmem oğlumla oynuyorum sadece
duygusm Hapyyli10 Ben çalışıyordum, doğum iznine ayrılalı 3 gün oldu. Bana da doktor istirahat verdi erken doğum ihtimali nedeniyle ama iş de yapamadığım için şimdiden sıkıldım 🙄 biraz kitap, biraz tv-netflix, biraz sosyal medya... ama sıkılıyorum.