Asuman0634 33 haftaya girdik genital bölgemi almakta zorlanıyorum göremiyorum acaba tüy dökücü krem kullanmanın sakıncası varmı ağda alerji yapıyor zaten lazerli olduğum İçin çok az çıkıyor kremle alsam bebek için sıkıntı olurmu
Hatice_mustafa Asuman0634 Sakin . Kimyasal ve rahmin kendine göre olan pH değerini de bozuyor canım ben 36 haftalığim kendim alıyorum banyo da bi ayna koy karşına ve al . Kimyasal maddelerle uğraşma.
oygenkubra Asuman0634 içinde çok kimyasal var bence hiç bulaşmayın . azsa eldivenle de alınabilir bir ayna yardımıyla