Ben 19 haftalık hamileyim ama bebeğimi hala hissedemedim normal mi
Aselhavva bir kaç haftaya hissedersiniz 🌺
Aselhavva ilk gebelikse çok normal 22 23 ü bulabiliyo
Aselhavva Bn 21 de hissettim ilk hamilelik olunca cok norml
Aselhavva normal cnm 25 olduk biz hala bazrn hissrdiyorum bszen hissetmiyorum
Evet normal ben 20 de hissetmiştim.
Bende 25 de hissetmiştim normal hissetmemen
İlk te normal.. Benim 3. Hamilelik. 14.haftadab beri hissediyorum
Hepinize teşekkür ederim