Bende hergun oluyor ozellikle is yaptktan sonra falan oluyor .. bende haftaici gidcem doktora soracagim bakalim 4 hafta once gittigimde hafif iye cikmisti doktor monurol verdi ictim gece yatmadan ama mantar mi die korkmuyor degilim ilk hamilelik olunca insan bilmiyor