deletedmom42 Hanımlar daha 5+3 deyim ama karnimda bi agarlik varmis gbi hissediyorum karnım okadar rahatsizki artık patlıycakmı diye düsünüyorum neden böyle oluyo bi fikriniz varmı ? 😣😢
seray_35 deletedmom42 gazdir benimde oyleydi ozmaanlar 14teyim suan hala oluyor ama ozamanlarki gibi degil
Snur94 deletedmom42 bende hamileliğin başından beri öyleydim hala geçmedi ne gazım ne şişkinliğim nasıl başladıysanız aynen kalıyor onlar
deletedmom42 Oznurdeniz ama karnımda anlam veremediğim bi büyüme var görenler bune 4 aylık hamile gbisin diyolar 😣😣
Oznurdeniz deletedmom42 ben de 5 haftalığım bana göre de şiş gibi duruyorum ama gaz olduğunu tahmin ediyorum
Fes909416 Bende öyleyim 5+5 olmama rağmen patlicak gibi oluyorum ve her yemekten sonra çokdaha rahatsız oluyorum
Nesoo Bende 5+5 günlüğüm akşamları şişten hareket bile etmek istemiyorum. Eşim karın bu kadar çabuk mu büyüyo diyo. Halbuki bu kadar hızlı büyümez karın. Benimki 3-4 aylık gibi valla. O kadar su içiyorum ki ona rağmen değişen bişey yok malesef