ftmk İnan bende bunları cokkk merak edıyorum..bende 3. Defadır dılek hanıma gttm en basından berı onla degıldm yanı başka bır doktordan ona geçtim doğumu onda yapmak ıcın..bende cok korkuyorm zaman daraldı nasıl olcak ne olcak meraktaym ve cok strestlı...bi atlatsak inş❤️