Öncelikle merhabalar 🙋🏼♀️ 33+3 haftalık hamileyim ve İlk hamileliğim. yaklaşık bir haftadır şiddetli olarak iç bacak ağrısı çekiyorum. Daha çok kasıklarıma doğru ağrı şiddetli. Çoğu zaman vajinamdada ağrı oluyor. Yatarken yürürken hatta otururken bile ağrım var ve geçmiyor. Daha önce bunu yaşayanlar var mı ne yapmalıyım bilmiyorum