Merhaba hanımlar,38.haftamdayım bu hafta muayeneye gidemedim kayınvalidem ani ameliyata alındı ortalık kargaşa falan derken kaynadı gitti bugünde doktorumu aradım bugün erken cıktığını hastanede olmadığını söyledi bir doğum belirtisi yok sancı vs ama son haftalarda sık sık gelmemi söyledi kötü birşey olmaz değilmi kontrole gitmemekle kötü yapmadım umarım 😖