Arkadaşlar merhaba benim hep adet düzensizliğim vardı 2 yıllık evliyiz bebek istiyoruz olmuyordu tanıdık vasıtası ile bir hocaya gittik ve benim adetim yine gectikdi geciktigi için tekrar hocaya gitme gereği duydum fakat ondan önce benim sol kasigim agriyordu hep hoca bakti ve 26 27 günlük hamile oldugumu söyledi fakat kilolu olduğum için kanda veya idrarda çıkmaz dedi ama ben duramadim idrar testi yaptım ve çok silik ikinci çizgi çıkıyor ara ara kasığımda ağrı oluyor ve ayakda çok kaldığımda veya stres yaptığımda kahverengi akıntım.oluyot adet olacakmis gibi alt karın kismi ağrıyor bilgisi olan lütfen bana yazabilirimi🙏