Busraturgut48 Nasıl gidiyor hamileliğiniz, benim bulantılarım bitti ileride beni ne bekliyor bilemiyorumm şimdiii🥰🥰 ama artıkk hissetmek istiyorummm👼 Göbüşş biraz büyüdüüü🤰🏻😍
beatrice00 12+0 ilac iciyorum hala bulantilar icin ama azalmaya basladi normaldr ilac aldigimda bile bulanirdi simdi duzeliyorum yavas yavas pazartesi 2 li tarama var bakalim😊
Busraturgut48 Benimde çarşamba günü ikili test varr bakalımmm inş hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi🥰 cinsiyeti gözükür mü acaba onuda çok merak ediyorumm