Seymaaygzz 8..Haftaya Kadar Benim O Batmalar Devam Etti Hep Kasık Ağrım Vardı.Somra Kendiliğinden Geçti Geçicek Rahmi Tutan Bağlar Geriliyor Rahim Büyüyor Ondan dolayıda Kasık ağrıları Normal Şuan 19+4 Oldum Hala Kasıklarımda Arada Ağrılar Oluyor. Ağrınız Olduğunda Dinlenmye Çalışım Bol Su Tüketin Kendinizi Yormayın Çok Fazla Ama Tabi Hamileyim Moduna Girip Kendinizide Çok Bırakmayın Gündelik Hayatınıza Biraz Daha Dikkat Ederek Devam Edin ☺️