Emma_5 Selam kizlar ben 14 şubat adet olmaliydim amma o gun olmadi 5 gun gecikmem oldu sebebi ne ola bilir acaba?
Nuriay Emma_5 nasil yani 5 gun geciktin ama 5 gunden fazla ediyor adet olmadiysan 14 şubat dan kaç gun geçdi ? 14 gun geçikmen mi var ? Neden test yapmadin şimdiye kadar ?
Blossom Adet olmuşsunuz ama. Gecikmeler olabilir. Gebe kalmaya çalışırken normal. Hormonlar tetikleniyor çünkü. Gerçekten adet olduysanız, yerleşme kanaması değilse hamile değilsinizdir.
Emma_5 Blossom herzaman oldum gibi oldum.Sadece 5 gun gecikme ve hep olduğundan daha fazla göğus hassasiyeti oldu
Nuriay Emma_5 ha tamam şimdi anladım oluyir oyle gecikmeler bendede olmuştu 5 gun gecikib adet oldum çok kafana takma
Nuriay Emma_5 😀 ustune gorme dedikleri sey bazen oluyor evet hamileyken adet goruyolar ama bu cok az kişide oluyor malesef rabbim bu ay nasip etsin saglikla ❤❤