Emelkahramandogan hastane isim değiştirdi doğumdan sonra. ve 3 ay iyleşme sürecim oldu. doğumdan sonra bende ve bebeğimde ağır enfeksiyon çıktı çok kötü bi süreçti can havliyle uğraşamadım açıkçası şikayetle falan. zaten hastane değiştirmiş nazlı etimedden ayrılmış. benim yaşadığım tecrübe bu rabbim sizi iyiliklerle karşılaştırsın inşallah