Te23 Kızlar selam bebeğim normalde çok hareketliydi 2 gündür çok azaldı çok zor hissediyorum neden böyle oldu sizce
Evlatkokusu dilek1994 Te23 ben de 28 haftadayım benimde 2 gündür cılız hareketler var sadece doktoruma yazacaktım da vazgeçtim evham yapmayım diye 😒
Aslannn Te23 canim hergunu her saati tutmuo bu bebelerin bir bakion çok fazla hareketli çıkacakmış gibi bir bakion tik .yok bu haftalarda uyku düzeni oluşur
Te23 dilek1994 Evlatkokusu insan endişeleniyor ya az da olsa var da hareket çok cansız tekmeleri böyle değildi önceden
CANSINN Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi. Benimki de 2 gündür çok durgun. Tekme falan hissetmiyorum. Sadece çok ufak kıpırtılar ve kasılmalar oluyor. 29+2 yiz bu arada. Akşam doktora gidicem. Bakalım neden oluyormuş?
Te23 CANSINN bende 29+2 yim az da olsa hissediyorum diye doktora gidip kendimi strese sokmak istemiyorum ama aklım hep orda
CANSINN Te23 sen yine de strese sokma canım kendini. Ben de belki dönmüştür falan diye düşünüyorum. Akşam bir öğreneyim, yazarım size. İçin rahat olsun ama. Benim zaten kontrol zamanımdı, denk geldi😉
CANSINN Kızlar ben şimdi çıktım doktordan. Endişe etmeyin bu haftalarda olabilirmiş. Bir de dönmüş bizim oğlan, o yüzden hissedilmiyormuş. (Hala makat geliş de, sırtını dönmüş) Hepimiz çok heyecanlıyız sanırım, kendimizi çok dinliyoruz ☺️
busra0101 Bu haftalarda çok normal Bide zaten alanı daraliyor. Doktorum bir gün hareket etmezse bile hemen evham yapma dedi