Birdanerkan Bttll benim de hiç iştahım yok kayınvalidem öyle diyo bebek zayıf olur diye ama doyduğumu hissedecek kadar yiyorum zaten
Bttll Birdanerkan sen saglıklı beslendıgın surece hıc bısey olmaz allahın izniyle canım bosver hıc takma
brcakyll Deletedmom137 ay yok be biz güçsüsüz bence 😀 oğlum da zordu kızımda zor yengemle görümcem kız bebeklerine hamileyken o kadar iyilerdi ki hamile gibi değildi bende migde bulantısı cekmiyim diye evden dışarı çıkmıyorum 😀😀
Sevgigursoy Birdanerkan bende göbeğim ne kadar geç cıksa o kadar güzel diyorum , kilo almak istemiyorum 😭 22. Haftadayım