Ank ünv. Batuhan özmen e gidiyorum, çok sakin kendinden emin ve çok tecrübeli Bi Dr. Şehir hastanesine gittim İlk Hatice çelikti sanırım, asistanı a muayene ettirdi, tarlusal kullandığım için Perintologa yönlendirdi, Allahın cezası kolunda ki saat e bakıp ;direk eğer istersen hemen kürtaja alalım dedi 😔😔 imza atıp kaçtım ordan, baya araştırdım çok şükür batuhan hocayı buldum 🌼🌼🌼